4 tips voor efficiëntere bedrijfsvoering

4 tips voor efficiëntere bedrijfsvoering

Het managen van een afdeling, filiaal, team of bedrijf kan heel veel werk kosten en veel tijd in beslag nemen. Het kan daarom erg helpen om bepaalde zaken te vereenvoudigen of op een efficiëntere manier uit te voeren. In deze blog geven we je 4 tips en ideeën die je...
BV oprichten, is dat wel zo slim? Ontdek het!

BV oprichten, is dat wel zo slim? Ontdek het!

Wanneer je bedrijf groeit, groeit en groeit, is het soms handig om een BV op te richten. Er ontstaan dan verschillende mogelijkheden om je bedrijfsstructuur handig aan te pakken. In deze blog gaan we in op de voorbeelden van een BV. Ontdek hoe het zit en kijk of deze...
Going digital: over de voordelen van een digitaal archief

Going digital: over de voordelen van een digitaal archief

Snelheid is een belangrijk aspect in de hedendaagse bedrijfsvoering. Efficiëntie noemen we dat. Dat kan eigenlijk alleen nog maar wanneer je beschikt over alle moderne middelen om dit te realiseren. Digitaliseren archief en informatiebronnen, essentieel voor je...
Het ERP-systeem: een investering in efficiëntie

Het ERP-systeem: een investering in efficiëntie

Naar mate een bedrijf groeit worden er steeds meer softwarepakketten gebruikt om verschillende werkzaamheden te automatiseren of eenvoudiger te maken. Veel van deze softwarepakketten sluiten niet of nauwelijks op elkaar aan, waardoor niet de volledige potentie van het...
Je scheiding beter doorkomen met de familierechtadvocaat

Je scheiding beter doorkomen met de familierechtadvocaat

Wanneer twee mensen gaan scheiden komen daar vaak veel emoties en conflicten bij kijken. Het is dan belangrijk om een familierecht advocaat in de arm te nemen, omdat deze expert met een onafhankelijke blik kan kijken naar de situatie. In deze blog nemen we je mee...